9005900500 |
Iniciació en la pràctica AICLE/EMILE. Professorat d'ESO i BAT |
2017-2018 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
6/2/2018 - 31/5/2018 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
EMI1 Iniciació en la pràctica AICLE/EMILE. Professorat d'ESO i BAT.
|
| |
Inscripció |
09/01/2018 - 19/01/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs telemàtic de 45 hores en francès, organitzat en 6 mòduls i un projecte final on es treballa com integrar l’ensenyament de continguts curriculars i llengua francesa a través d’estratègies i recursos que són aplicables a diferents àrees. Aquest curs es fa des de la plataforma Odissea de la pàgina Xtec.
|
| |
Objectius |
Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat que imparteix una matèria no lingüística en llengua estrangera.
Conèixer les bases teòriques i estratègies didàctiques on es recolzen els aprenentatges AICLE
Facilitar eines i recursos al professorat per poder dissenyar, millorar o adaptar materials AICLE.
Conèixer diferents tipus d’aplicacions digitals per dissenyar activitats didàctiques.
Reflexionar sobre la pròpia pràctica docent com a eina de millora professional
|
| |
Continguts |
Bases teòriques de l’AICLE : Les 4Cs; la langue de, pour et à travers;, la Taxonomie de Bloom; la matrice de Cummins; l’échafaudage de la langue; apprentissage coopératif; évaluation...
Anàlisi de seqüències didàctiques.
Materials i recursos, incloent diferents tipus d’aplicacions digitals, que ajuden al disseny de materials AICLE.
|
| |
Observacions |
El funcionament del procés d'inscripció i d'altres aspectes relacionats amb les activitats de formació es pot consultar a la pàgina d'informació
|
| |
Formador/a |
Laura Casals Bastardas
|
| |
Avaluació |
Tenir una avaluació positiva de les activitats i de les tasques encomanades a cada mòdul.
- Tenir una avaluació positiva del projecte per implementar a l'aula.
- Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Requisits de certificació |
Tenir una avaluació positiva de les activitats i de les tasques encomanades a cada mòdul.
- Tenir una avaluació positiva del projecte per implementar a l'aula.
- Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat d’ESO i BAT amb certificat mínim B2 francès.
Requisits:
1. Disposar d'usuari XTEC actiu.
2. Haver certificat les activitats de formació adjudicades durant aquest curs acadèmic i l'anterior.
Criteris específics d’adjudicació. Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Nivell de llengua C2,C1,B2
Si les acreditacions d’especialitat i/o nivell de llengua (C2,C1 o B2) requerides a la convocatòria no consten a l’ATRI, caldrà omplir aquest FORMULARI dins del període de sol•licitud.
Consulteu: RESOLUCIÓ ENS/2480/2017, de 20 d’octubre
2. Vinculació al centre de treball 2.1. Propietari definitiu, provisional o contractat indefinit 2.2. Interí 2.3 Substitut
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|